Hei.

Jeg har nettopp mottatt mitt nye tv-kort i posten. Et hauppauge pvr350.

Nå har det seg slik at vi i dag fikk ny kabel-tv leverandør. (Salten bredbånd) og disse sender signalene sine over IP. Jeg har en hjemmesentral som er fibertilkoblet hvor IP-telefon, Internett og TV kommer ut. Bruker en vanlig cat5 UTP kabel til dekoderen og scart derfra til TV

På dekoderen fra SB er eneste utgangene SCART, S-video, SPDIF og disse Audio/Video tilkobling. (Veldig bra forklart.) Dette gir vel meg et problem når det kommer til å ta inn signalene til en HTPC vil jeg tro?

Eneste alternativ slik jeg ser det er å bruke S-Video ut fra dekoderen og inn gjennom S-Video/Composite video input på pvr350.

Må jeg bare bruk angreretten på dette kortet og finne et annet? I så fall hva slags?

Jeg ser også at det selges et hauppauge pvr350 med scart. Kan dette hjelpe meg da det er scart utgang på dekoderen?

Blir mye dette her, men kan jeg koble nettverkskabelen direkte fra hjemmesentralen og inn i pcen og bruke noe slags programvare for å tune inn kanalene? Høres litt vanskelig ut, men det bør vel være mulig.... eller...

takk