Dette er jo genialt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dette er jo genialt

Med dette programmet så får du en fin meny over alt som htpc'n trenger. Du kan lage dine egene menyer og du kan forandre på bakrundsbilder osv...Akkurat det en trenger for å ha en htpc som skal være utrolig brukervenlig. Sjekk og last ned(det er gratis!) ---> http://myhtpc.net

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TAKK!!
    høres veldig praktisk ut!!
    laster ned nå..
    lukter prioritert tråd, hvis denne er bra...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er et ganske populært program i Usa.... Jeg lastet det også ned for en tid tilbake og testet det... Min konklusjon er at jeg ikke likte det i det hele tatt... Håper det funker bedre for dere..

Mvh

AK

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MyHTPC er vel et av de mest kjente programmene på forumet, men det tar litt tid å sette seg inn i det. Deretter fungerer det flott som en frontend til å starte andre programmer etc.

mvh
    naist

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,902
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et av de største problemene er vel at det ikke finnes plugins til så veldig mange programmer og du blir derfor nødt til å bruke de mest vanlige, WinAMP og WMP9. Ellers så ser det jo meget bra ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er et program jeg har brukt en stund. Og kan bare si meg enig med overskriften til temaet - Dette programmet er genialt!

Det stemmer at det ikke er så mange plugins. Men det trengs egentlig ikke heller, siden det er like greit å starte det ønskede programmet fra myHTPC. Men det er klart det i mange situasjoner er ønskelig med plugins, spesielt til musikk. Men dette er et felt som vil bli svært mye bedre når myHTPC 2 kommer ut om bare et par uker. Denne versjonen skal være mer open source (ikke fullstendig) noe som vil åpne for kreativiten til mange av de som allerede nå er hekta på myHTPC.

Som sagt har jeg brukt myHTPC en stund, og syns det er glimrende på alle måter. Fra forsiden kan jeg hente siste værmelding (valgfritt antall dager, max 5 tror jeg...) og få det siste radarbildet over skandinavia. Musikksamlingen blir oversiktlig vist med eller uten cover, og navigeringen er enkel. Og enkel er stikkordet. Dette er et program som svært lett kan styres med fjernkontroll. Dersom du ønsker bruke et annet program for avspilling av video eller musikk (eller annet for den saks skyld) kan du definere at et program starter for den enkelte valget. (Feks Zoomplayer for video, MusicMatch for musikk...) Bildefremvisningen er god, med fade in/out i slideshow. Flere muligheter vil sannsynligvis komme i neste versjon. Jeg har også tilgang til tv-programmet fra forsiden, og med tv-kort kan man bruke den som recorder.

Det er faktisk veldig mange muligheter i dette programmet som det er pr i dag. Jeg kunne nok skrevet mange sider om dette. Og utover høsten tror jeg mange plugins vil dukke opp for den nye versjonen som vil ta for seg stort sett alt det vi ønsker med en HTPC.

Stingray

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •