HTPC-StueVersjon - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    F.eks http://www.nada.kth.se/~feldt/vgascart/ for en svensk guide. Har selv lagd denne kabelen, men har ikke fått prøvd den enda da jeg enda ikke har funnet ut hvilket radeon kort som vil gi mest for pengene i en slik løsning. High-end vs. Low-end vs. mid osv....

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og her er en guide for composite sync på nVidia-kort, hentet fra Powerstrips supportforum.

Hva mener du for øvrig med high-end kort i denne sammenhengen? Et skjermkort beregnet for spilling vil neppe gi noe bedre bildekvalitet i forhold til et 400-kroners Raedon-kort.

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tZar
    Du trenger i alle fall minne også

Det eneste hovedkortet jeg kommer på i farta med tv-ut er mini-itx hovedkortene, kan ikke huske å ha sett noen andre med dette
    Noen Nforce2 kort hadde TVutgang og mange modeller ifra shuttle (SFF) maskiner hadde også dette.

Et skjermkort med TVutgang koster ikke allverden ,men det er greit å kjøpe litt kraft så man kan sette seg ned med et ratt osv og spille litt når man har sett ut filmene sine.

Og mange skjermkort bruker coxenant chippen og den er ikke så kjent for høy kvalitet ,men de fleste ATI kort hadde iallefall bedre kvalitet enn Nvidia sine FX5xxx løsninger. Har ingen erfaringer med 6xxx serien.

Selv står det et matros G400 i PC`en min som forer PJ`en med signal. Nydelig 2D kvalitet gjør at dette kortet fortsatt står i maskinen som jeg bruker som htpc.

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Hva mener du for øvrig med high-end kort i denne sammenhengen? Et skjermkort beregnet for spilling vil neppe gi noe bedre bildekvalitet i forhold til et 400-kroners Raedon-kort.
    Takk, da kjøper jeg det billigste jeg kommer over

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •