Zoomplayer og DVD på harddisk - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Magnera
    Nå henger jeg ikke med lenger?

Bruker dvdshrink til å legge inn dvdplatene mine på pcen og brenner ut backup kopier. Har det noe med WMP 10 å gjøre?
    Og hvor kommer updates inn i bildet?
    Du legger de inn på Pc`n ja ok missforstod trodde du bare skulle brenne de ut jeg .. det med updates er noe jeg sa fordi du sa tidligere i tråden nevnte du hadde fått problemer etter innst av MP10.

Hvorfor ikke bare brenne de da ? Funker nå bedre vil jeg påstå, treiger bare ned pc`n med så mye filmer allikevel :wink:

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Sitat Opprinnelig postet av Magnera
    Nå henger jeg ikke med lenger?

Bruker dvdshrink til å legge inn dvdplatene mine på pcen og brenner ut backup kopier. Har det noe med WMP 10 å gjøre?
    Og hvor kommer updates inn i bildet?
    Du legger de inn på Pc`n ja ok missforstod trodde du bare skulle brenne de ut jeg .. det med updates er noe jeg sa fordi du sa tidligere i tråden nevnte du hadde fått problemer etter innst av MP10.

Hvorfor ikke bare brenne de da ? Funker nå bedre vil jeg påstå, treiger bare ned pc`n med så mye filmer allikevel :wink:
    hehe går litt rundt hverandre vi. Har fått fikset WMP10 slik at det fungerer nå. Så det er bare Dvdshrink som skaper seg.
    Som jeg faktisk sa isted så skal jeg brenne backup av filmene mine. Først så må de dog inn på pcen.

Greien er at jeg liker å bruke dvdshrink til dette. Liker å fjerne menyer, ekstramaterial ect. for å få minst mulig eller ingen komprimering av selve filmen. Dette kan ikke nero så langt jeg har sjekket, og Clonedvd2 er ikke like bra eller raskt.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •