Kvalitet på bilde via dvi uten ffdshow filtrer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kvalitet på bilde via dvi uten ffdshow filtrer.

Vurderer å kjøpe denne:
    http://www.vendur.no/catalog/product...roducts_id=192

Det jeg lurte på er hvordan er billed kvaliteten på dvd hvis jeg kjører i fra den nevnte htpc'en? Billdet vil bli kjørt dirkete ifra dvd rom uten ffdshow filtre via DVI til en samsung plasma (PS42P2S), kontra min Denon dvd2200 via komponent. Vil bilde bli nevneverdig dårligere/bedre?

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Betydelig dårligere. Jeg har litt problemer med tearing på mitt GeForce 6800, men da jeg i går kveld eksperimenterte litt, kom jeg ned på rundt 1280x1280 resize, og da ble det veldig lite tearing. Jeg gjorde også et forsøk på å kjøre uten ffdshow, men ga opp etter ganske nøyaktig 10 sekunder! Det er så voldsom forskjell på mitt system at det nok også bør være merkbart også på en plasmaskjerm.

Og det er ikke det verste med den pc-en du nevner! Se på grafikken: Intels innebygde... Til og med ATI-kort spiser det skrotet til frokost. Bryr du deg om bildekvaliteten, er ikke den maskine aktuell. Jeg tror faktisk at du vil ha bedre bilde på Denonen, hvis det er en god dvd-spiller (jeg kjenner den ikke).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •