Hard-disk til tuner. Kan man plassere denne i pc?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hard-disk til tuner. Kan man plassere denne i pc?

Lurte på om noen av dere kan hjelpe meg med en hard-disk som en kompis av meg har gitt meg. Denne hard-disken (80gB) satt i en tuner. Han mente det kunne gå ann å sette denne inn i pc'n min. Er litt usikker på om det går. I så fall, hvordan gjør man det? Har tittet inni pc'n og der er det mange ledige kontakter som passer inn på HD

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Roger.

Dette har vært tatt opp mange ganger før, og svaret er det samme hver gang :wink: :

Filsystemet i HDD-opptakere er som regel proprietært, og ikke kompatibelt med Windows. Det finnes allikevel noen som produserer programvare som støtter enkelte filsystemer fra bestemte tunere. Listen over støttede tunere vokser stadig.

Se: www.haenlein-software.de for informasjon om "din" HDD-opptaker er støttet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om en ikke har tenkt til å bruke dataene som er lagret på disken er det vel bare å formatere disken til et filsystem som støttes av OSet (f.eks FAT32 eller NTFS om det er et Windows-system).

Ellers er vel Tigers løsning grei om en skal flytte disken fram og tilbake mellom tuner og PC for å kopiere innholdet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •