POV NVTV Digital Tuner Kort vs. Hauppauge WinTV PVR250/350

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Trancton sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

POV NVTV Digital Tuner Kort vs. Hauppauge WinTV PVR250/350

Hvor stor forskjell er det på disse to produktene? Er det noen store fordeler i kvalitet og ytelse med det ene fremfor det andre?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ingenting om nVidiakortet, men har PVR350 selv. Må si at jeg er meget fornøyd med kvaliteten både på TVopptak og de VHSopptakene jeg har overført. For meg er det verdt de nesten 1800 kronene jeg betalte selv om det nå går å finne det en del billigere...

Fant forøvrig denne på hardware.no:
    http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=7807

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: POV NVTV Digital Tuner Kort vs. Hauppauge WinTV PVR250/3

Sitat Opprinnelig postet av Trancton
    Hvor stor forskjell er det på disse to produktene? Er det noen store fordeler i kvalitet og ytelse med det ene fremfor det andre?
    Jeg hadde POV NVTV i min htpc, men byttet det ut med en PVR150 etterhvert. Softwaren som følger med NVTV er så dårlig og full av bugs at Nvidia burde vært straffet for å bare tenke tanken på å gi det ut. Programmet kræsjer, fryser, og finner plutselig ut at den skal slutte å ta opp lyd når jeg har programmert opptak av favorittprogrammet. Jeg har ikke funnet noe tredjeparts-software som støtter det heller.

Etter noen måneders ekstrem frustrasjon, byttet jeg det ut med PVR150+BeyondTV. Det kortet har fungert helt knirkefritt, men gir desverre ikke like skarpt bilde som NVTV. Jeg har beholdt fjernkontrollen da, for den er mye bedre enn Hauppage sin

Jahn Otto

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •