Powerstrip - programvaren fra ACME industrier?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Powerstrip - programvaren fra ACME industrier?

Begynner å irritere meg mer og mer over dette lille, men geniale (og samtidig resurskrevende) programmet. Bare for å ta det helt fra starten av for å luke ut noe jeg kanskje gjør feil:

1. Går inn i "Display Profiles" og velger skjermen jeg vil justere. Drar slideren på den oppløsningen jeg ønsker eller velger en selv under "Advanced timing options" dersom den ikke finnes på listen.

2. Trykker på "Apply" og ja på neste spørsmål.

Det skulle vel være alt. Problemet mitt er at skjermen slett ikke bytter oppløsning i punkt to. Det er veldig lett å se på skjermen. Dessuten, går jeg ut av "Display profiles" og tilbake igjen er oppløsningen tilbake til det gamle. Det samme skjer om jeg velger en oppløsing for så gå inn i "Advanced timing options". Det er den gamle, opprinnelige oppløsningen jeg forandrer på.

Noen som vet hva som er galt her? Benytter en nå splitter ny installasjon av WinXP SP2 med ATi sine orginale drivere installert. Skjermkortet er et Sapphire Raedon 9600 PRO.

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har ikke jeg Powerstrip inne for tiden ,men hva med å skru på "Real time adjustment"? Så velger du vertikal oppløsning (i ruten hvor du kan skrive inn) også skriver du inn.. DU kan også bruke opp og ned pilen for å se om skjermen forandrer seg.

har alltid fungert for meg og jeg senker ofte refreshrate til 30hz eller noe rundt der hvis jeg skal benchmarke. Får mer 3dmarks på den måten =)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan justere hva som helst i "Real time adjustments" ol. Problemet er at straks jeg går ut av "display profiles" virker det som om oppløsningen er tilbake til den samme gamle. Går jeg inn i "Real time adjustments" vises dessuten den gamle oppløsningen fortsatt, den jeg valgte vekk under "display profiles" i første omgang.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde at dersom jeg lagde en custum oppløsning i powerstrip som i utgangspunktet ikke var tilgjengelig i ATI driveren så dukket den opp i ATI driveren etter at jeg hadde laget den i Powerstrip. Ei stund siden jeg knotet med Powerstrip så det kan hende jeg husker feil. Du kan jo se om oppløsninga du lager dukker opp i Egenskaper for skjerm/innstillinger/avansert/kort.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •