Gyration cordless keyboard and mouse/remote

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer monqo_B sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gyration cordless keyboard and mouse/remote

Snakket nettopp med en hyggelig dame hos EET om nettopp dette. Men hun sa at jeg var første som hadde meldt interesse for det, så de lurte på om de bare skulle la være å tilby det fremover, nettopp pga ekstrem lav interesse.

Jeg tenkte derfor jeg skulle høre med dere lesere av forumet om det ikke er mer interesse for dette? I så tilfelle må vi jo kunne meddele vår interesse ovenfor feks EET slik at de kan ta inn de andre modellene til Gyration også, eller hva?

Les mer om Gyration -> Products!

Jeg personlig trenger egentlig bare tastaturet til bruk i bil. (Kanskje media center fjernkontrollen også da )

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norek har allerede disse i sitt sortiment. Jeg har montert et uttall av disse settene i forskjellige møterom. 9m og 30m rf.

Det er bunnsolid kvalitet, men koster deretter.

DrE

Newcomer monqo_B sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, har sett dette. Men jeg er da egentlig kun på jakt etter tastaturet. Samt at Norek har heller ikke Media Center Remote. De har egentlig samme produktet som EET, bare til 5,- dyrere (pluss mva) .. WOW! hehe, neida, skal ikke si noe stygt om Norek, har handlet for endel hundre tusen der de siste årene.

Men det var jo godt å høre at det finnes flere her som har kjennskap/interesse for Gyration

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, kikket ikke på linken jeg. Media Center saken så jo interessant ut, men jeg er mere tilhenger av hardbuttons eller touchskjerm til htpc bruk. Når jeg ser på film fekter jeg kun med hendene når jeg blir skremt, eller når det er tomt for Cola (eller når madammen klager over at de nybestilte filmene ikke har norsk tekst...)

(orker ikke fekte til høyre for å spole fremover liksom )

Dog, tastaturet hadde jeg lett montert til htpc. Jeg er lei av de dårlige IR egenskapene til sejin electronics tastaturet jeg har nå. Hadde det bare vært rf på det så hadde det vært genialt det også. Ligger perfekt i fanget grunnet to "groper" i tastaturet, slik at det ikke er stress å bruke i htpcen.

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •