skript som styrer alt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skript som styrer alt?

Jeg har etter litt om og men fått til å bruke Zoomplayer + ffdshow +ac3filter på pcn. Det som mangler nå er ergonomi. Jeg bruker pcn både som pc og som htpc, med digital ut fra m-audio audiophile til surroundforsterkeren og s-video fra ATI 9200SE til tven via forsterker.

For å gå over fra å surfe på pc til å se film i stua må jeg gjøre følgende:

1)klikke på ATI ikonet i taskbar og velge scheme "se på tv" i stedet for "se på pc". Dette setter ned oppløsningen på desktoppen, setter tv som primary skjerm og skrur på overscan

2)gå inn i kontrollpanel , lyder, og sette m-audio spdif som standard istedetfor m-audio ch 1/2

3)starte zoomplayer, drag & drop filmen inn i vinduet, trykke på filter management og sette ac3 filter til "lyd til anlegg"

Dessuten må jeg velge inngang på surroundforsterkeren og velge inngang på tv-en (begge to er totalt idiot når det gjelder switching av scart etc)

noen som har ideer til *.bat filer eller noe annet som lar meg gjøre alt dette med et knappetrykk?

mvh
    Knut Inge

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd girder?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk skal du ha. Dette ser ut som akkurat det jeg trenger. Må bare bergne litt tid til å sette meg inn i det :-)

K

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •