Ny laptop med win8, helt sinnsykt treg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    TAkker for mange gode svar Etter å ha brukt den litt nå og tatt en runde og slettet diverse søppelprogram så er den mye bedre, av og til henger den litt etter men det kan nok være disken som flere påpeker her. Flere ting samtidig er den ikke noe glad i men det slipper den som regel når det er kona som bruker den

Firefox er fremdeles det som er tregest og tuller mest så jeg skal sjekke ut Chrome da jeg ikke er noe særlig glad i IE.

Norton er skikkelig slettet og jeg har lagt inn VIPRE antivirus som jeg har brukt i flere år og er fornøyd med. Windows Defender har jeg nok ikke slått av så det er nok med i bakkgrunnen. Skal søke litt og få skrudd av den.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv Opera, den synes jeg er kjapp og grei.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    TAkker for mange gode svar Etter å ha brukt den litt nå og tatt en runde og slettet diverse søppelprogram så er den mye bedre, av og til henger den litt etter men det kan nok være disken som flere påpeker her. Flere ting samtidig er den ikke noe glad i men det slipper den som regel når det er kona som bruker den

Firefox er fremdeles det som er tregest og tuller mest så jeg skal sjekke ut Chrome da jeg ikke er noe særlig glad i IE.

Norton er skikkelig slettet og jeg har lagt inn VIPRE antivirus som jeg har brukt i flere år og er fornøyd med. Windows Defender har jeg nok ikke slått av så det er nok med i bakkgrunnen. Skal søke litt og få skrudd av den.

Nå er det jo innebygget både brannmur og antivirus i windows - hvorfor ikke bare bruke det?
    --
    Thorbjørn

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •