Problemer med FN taster på samsung notebook

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med FN taster på samsung notebook

Har reinstallert windows 7 på en pc for en kompis av meg men etter å ha gjort det så får jeg kun volum opp og ned til å funke ved å bruke FN tastene. Lysstyrke på skjermen fungerer ikke.

Har installert alle drivere fra samsung sine sider som skal være på denne pcn, heter NPN535U3C.

Har prøvd bios setup men det eneste jeg kommer inn på ved oppstart er en slags windows minne konfigurering?

Noen som har forslag til hva jeg kna prøve for å få disse knappene til fungere igjen? Det er altså KUN volum opp og ned som fungerer med FN tasten.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JosRuu
    Har reinstallert windows 7 på en pc for en kompis av meg men etter å ha gjort det så får jeg kun volum opp og ned til å funke ved å bruke FN tastene. Lysstyrke på skjermen fungerer ikke.

Har installert alle drivere fra samsung sine sider som skal være på denne pcn, heter NPN535U3C.

Har prøvd bios setup men det eneste jeg kommer inn på ved oppstart er en slags windows minne konfigurering?

Noen som har forslag til hva jeg kna prøve for å få disse knappene til fungere igjen? Det er altså KUN volum opp og ned som fungerer med FN tasten.
    Disse laster du ned drivere til ifra samsung.

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett på sidene til samsung og lastet ned det som er av drivere der men ingen som hjelper på akurat dette problemet...
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har ett tips for å få disse tastene til å virke igjen, prøvd stort sett det meste uten å få til noe annet enn volumknappene her nå...

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk de til å virke igjen ved å laste ned easy software manager og installere ett program som lå der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •