Enda en bygge htpc tråd..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Enda en bygge htpc tråd..

Jeg funderer på hva folket mener om :
    Stillegående gaming HTPC - Handleliste

Har litt lyst på Imon VFD display, men jeg har blitt fortalt at det displayet ikke passer i den kassa der. Stemmer dette ?

Jeg kunne eventuellt ha brukt en annen kasse, men da passer ikke skjermkortet pga at det blir for langt.

SST-GD08B er meg bekjent den eneste kassa som takler lengden på det skjermkortet jeg vil bruke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo geit ut det oppsettet der, men for all del dropp Imon VFD og eventuell fjernkontroll, har testet det mange ganger og det har bestandig vært noe kødd med Imon produktene, enten drivere/software som ikke virker eller hardware feil.
    En annen ting er at jeg har også prøvd å kombinere gaming og HTPC i en boks med dårlig resultat, Jeg er av den oppfatning at en HTPC lever best som akkurat en HTPC og ingenting annet. Har hatt HTPC siden 2001 ca. og har aldri hatt problemer med de maskinene jeg har kjørt som dedikerte HTPC, de gangene jeg har prøvd å kombinere gaming og mediaavspilling i samme maskin så har det aldri blitt helt stabilt. Så nå har jeg en maskin som HTPC og en annen til gaming.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vilka spel är det du vill spela? Skall detta kopplas mot en 1080p skärm?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •