Mac mini late 2012 2 core i5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mac mini late 2012 2 core i5

Jeg vurderer sterkt å kjøpe mac mini som mediasenter hjemme. Noen som har erfaring med denne og xbmc/ ev plex på denne? Hvordan er det med å lese BD ISO.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arsenal_fc
    Jeg vurderer sterkt å kjøpe mac mini som mediasenter hjemme. Noen som har erfaring med denne og xbmc/ ev plex på denne? Hvordan er det med å lese BD ISO.

Jeg bestillte en Mac mini idag, etter mye leting så har jeg kommet frem til at dette må være en optimale HTPC for meg som ikke bruker den til spilling men bare til sumo, viaplay, netflix og filmavspilling fra HD..

Ekstremt stille maskin som skal stå på 24/7 for at den alltid skal være klar når jeg ønsker å bruke den, vi bruker HTPC mye i vårt hus og derfor ønsker jeg en maskin som kan stå på hele tiden uten at den er en støykilde og strømsluker:-)

Mvh

Geir

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arsenal_fc
    Hei, jeg har en Mac Mini fra tidlig 2009, og den spiller av det meste av HD-innhold uten problemer, også 1080p. XBMC og Plex benytter seg av GPU-assistert dekoding.

Bruker den også til Netflix, og har ikke opplevd noen problemer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •