Uønsket reklame (pop up)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Uønsket reklame (pop up)

I den senere tid har jeg fått noe irriterende på pc'en. Når jeg f.eks. surfer til vilkårlige sider, kommer det enkelte ord med understrek på siden. Hvis jeg fører musepekeren over disse ordene, dukker det opp små reklamevinduer. Har prøvd å søke etter virus og spyware, men blir ikke kvitt det. Noen som vet hva pc'en min har blitt infisert av?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke virus, det er noen sider som har dette innbakt i sidene. Spesielt noen "wiki" sider, ehow osv.

Last ned AdBlocker om du bruker opera eller chrome, firefox eller noe sånt. Internet Explorer er ikke å anbefale, til noen ting som helst.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Someone
    I den senere tid har jeg fått noe irriterende på pc'en. Når jeg f.eks. surfer til vilkårlige sider, kommer det enkelte ord med understrek på siden. Hvis jeg fører musepekeren over disse ordene, dukker det opp små reklamevinduer. Har prøvd å søke etter virus og spyware, men blir ikke kvitt det. Noen som vet hva pc'en min har blitt infisert av?
    Hadde det samme for litt siden.

CC-cleaner er din venn, last ned og kjør dette programmet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Hadde det samme for litt siden.

CC-cleaner er din venn, last ned og kjør dette programmet.
    Kan jo være lurt å kjøre cc-cleaner om du ikke har kjørt det før, men vet det fins sider med sånt innbygd. Om du opplever det meget ofte kan det jo hende du har noe.

Jeg kjører cc-cleaner en gang i uken, samt MSE, og spybot, og superanti-spyware. I browseren har jeg adblocker og ghostery.

Greit å være sikker på windows-plattform. Mye som kan infiseres på en windowsmaskin.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •