Kjpe HTPC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Trd: Kjpe HTPC

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjpe HTPC

ASROCK NETTOP ION 3D 1.8 2GB/320 BLU-RAY NO OS BLACK

Kjøp ASROCK NETTOP ION 3D 1.8 2GB/320 BLU-RAY NO OS BLACK billig på Dustinhome.no

HTPC er noe jeg aldri har eid.
    Ser n for meg at det kan vre en ting kjpe til stuebruk (ikke i hjemmekinoen min, men der vi ser p TV hvor det vil komme et "litt mindre" surroundanlegg).

Jeg har en boxee Box for streaming av filer fra en NAS.
    Frkna har ftt seg Netflix, ser ikke ut til at boxee box'en vil komme med en app for det med det frste.
    Jeg trenger og en blu-ray spiller som spiller begge soner.

Tenkte at om det lot seg gjre f de tre i en og samme pakke s ble det litt mindre bokser i stuen, noe som fruen kan like.

Jeg regner med at streame fra nas ikke er noe problem, heller ei netflix (er vel kanskje en app eller program...?)
    Vet ikke hvordan det er med f dblu-ray spilleren sonefri, noen som har noen tips eller formeninger?

Denne her ser ut til ha det meste;

ASROCK NETTOP ION 3D 1.8 2GB/320 BLU-RAY NO OS BLACK

Kjøp ASROCK NETTOP ION 3D 1.8 2GB/320 BLU-RAY NO OS BLACK billig på Dustinhome.no

Det er en som er dyrere - Kjøp ASROCK VISIONX 321B CI5 2.5 8GB/750 HD7850M BD-R BLACK billig på Dustinhome.no
    ASROCK VISIONX 321B CI5 2.5 8GB/750 HD7850M BD-R BLACK

Vet ikke om det er verdt de ekstra pengene for det jeg skal bruke den til...

Newcomer LtdEdFred sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du kun skal benytte den til Netflix og evt. annen streaming hadde jeg nok gtt for den billigste. Jeg har en litt eldre modell (min har 1.6GHz Atom CPU) og jeg kjrer XBMC samt litt annet i bakgrunnen og det resulterer i en litt smlaggy opplevelse i menyer ol (selv i Windows selv om jeg har SSD i min). Avspilling er sjelden noe problem, men liker du at PCen reagerer snappy og ikke m ta tenkepauser ville jeg nok lagt litt mer penger i den (selv om dobbelt s mye er litt i overkant i mine yne).

Stikkord for denne trden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •