For en tid tilbake kjøpte jeg en epson tråløs skriver som skulle løse alle mine problemer med utskrift fra alle pc'ene i huset. Allerede ved innstallering begynte problemene å dukke opp, og jeg måtte ty til kabelforbindelse for å få innstalert skriveren til ruteren og 1 pc. De andre pc'ene og mac'en klarte ikke å konfigurere seg med skriveren. Etter min min mening krasjet macbook air maskina også som en følge av denne innstalleringen. Samboeren min reklamerte på dette problemet til elkjøp hvor både skriver og mac ble kjøpt. Der fikk hun istedet ei regning på 1600 kroner (inkl 1år support) siden det var en software feil som feilte macbook'en. Altså at vi skyldte oss selv problemet siden det var noe vi hadde innstalert på maskina. Og det eneste vi hadde innstalert, eller prøvd å innstallere, var deres egen tråløse skriver. i dag funker skriveren kun med kabel mellom pc, og jeg tør ikke innstallere skriveren på nytt i håp om tråløs forbindelse til mackbook'en. Noen som har vært borti dette problemet med tråløse skrivere, og som ev. har et forslag på hva jeg bør gjøre?