Hva skjer med tastatur?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
  1. #1
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hva skjer med tastatur?

    Har en Acer Aspire 5749 der det ikke går an å bruke "å" æ" ø" osv... på facebook. Hva kommer dette av? Skjønner ingenting... :/ Har aldri vært plaget av noe sånn før... Hva slags knapp skal jeg trykke på?
    Takker for svar!

  2. #2
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er språkinnstillingene. Trykk alt-shift, så skal du se det hjelper.

  3. #3
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Det er språkinnstillingene. Trykk alt-shift, så skal du se det hjelper.

    Takk! Der kom det seg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •