Sånn da var endelig kabinettet i hus
Som den ungen jeg er klarte jeg selvfølgelig ikke å vente, her måtte det bygges pc.....umiddelbart :lol:
Kabinettet ser faktisk enda bedre ut i virkeligheten enn på bilder med tjukk alu front, topplokk i high gloss lakk og skikkelige "hi-fi" føtter.
Inni er det relativt greit med plass med tanke på at det er et HTPC kabinett. Det er ikke nevnt på avshop eller silverstones hjemmeside, men det er faktisk uttagbart hovedkort brett. Et stort pluss i mine øyne.
Kjølingen er ikke den beste, kun en 60mm vifte. jeg vil absolutt anbefale å satse på en PSU med 120mm vifte slik at man får tilstrekkelig kjøling.
3,5 enhetene sitter i en egen uttagbar "cage" det er derfor lett å komme til 5 1/4 plassene slik at man får montert dvd spiller og what not. Displayet har jeg fortsatt ikke testet, tviler egentlig at det blir brukt så mye heller.
Det enste jeg ville forbedret er dybden på kabinettet 5cm til hadde gjort susen. Det hadde også vært kurrant og øket høyden med en cm eller to slik at man fikk plass til en 80mm vifte.
Men alt i alt er nok dette feteste HTPC kabinettet jeg har lagt mine svette lanker på :lol: