"Verdens beste" mediaspiller - erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Verdens beste" mediaspiller - erfaringer?

Noen her som har erfaringer med HiMedia HD900B? Koster rundt 1600 inkl moms og frakt til Norge.

Blant annet den eneste mediaspillern i verden som kan streame 3D blu rays/ISO
    Den har nemlig en ganske god supportliste ellers også:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser lovende ut. Regner med den kan spille 3D-isoene fra nettverk, ikke bare fra lokal disk som andre 3D-iso-spillerene krever.

Håper også den kan spille av menyer på BD. Det de beskriver som BD Navigation høres veldig ut som BD Lite

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Ser lovende ut. Regner med den kan spille 3D-isoene fra nettverk, ikke bare fra lokal disk som andre 3D-iso-spillerene krever.

Håper også den kan spille av menyer på BD. Det de beskriver som BD Navigation høres veldig ut som BD Lite
    Den skal klare å streame bluray ISOer over nettet ja, den skal også klare å vise menyene, men har lest litt forskjellig om det. Har kommet en del nye firmware nå, og det virker som det begynner å bli bra, men leser mye rart, så det er det jeg ønsker å få en klarhet i egentlig

Jeg er ikke veldig glad i bugs selv, så derfor jeg lager denne tråden for å finne ut om dette er et brukbart produkt

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennande!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det store krav for å streama BluRay iso? Det er jo umogleg med trådlausen den har. Men tenker på kabling router, pc osv... Har cat 6 kabel, 1000mbps tplink router og ganske brukbar pc. Då burde det gå greit?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Er det store krav for å streama BluRay iso? Det er jo umogleg med trådlausen den har. Men tenker på kabling router, pc osv... Har cat 6 kabel, 1000mbps tplink router og ganske brukbar pc. Då burde det gå greit?
    Det skal i prinsippet gå, men dette er noe jeg også ønsker å finne ut om er stabilt!

Dog kan man jo sette inn hardisk og spille derifra, spilleren har også støtte direkte torrent nedlastning.

Her er en lang tråd for de som ønsker å grave, nyere FW kommer hele tiden så alt som står der er ikke relevant.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då helg meg avventane. Treng ikkje ny spelar akkurat NU. Har grei nok mediaspelar og ein BLuRay som eg er nøgd med i stova no. Det skal i "filmrommet" når det er ferdig. Men vurderer å ha det i stova, og kjøpa noko som kan spela av 3D til filmrommet. Men så syns eg det er litt råflott å ha 2 mediaspelarar og 2 Bluray.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Det funker ihvertfall til PC, så det bør holde for denne også.
    Ser jo unektelig litt spennende ut

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne ser meget bra ut. Noen som har testet?

Tenker på:
    1. Avspilling av tekst på serier og filmer(i mkv format) som du har liggende på nettverket ditt? Dvs at boksen finner tekst på internet og legger til filmen mens man ser filmen. Samme som BS Player gjør, dvs, du starter filmen, og et par sendunder / eller du går inn i menyen og sette opp for underteksen du ønsker. Og ser teksten på filmen, som det er vanlig film med tekst.

2. Info & cover på filmene & seriene som jeg har liggende på PCen din?

3. Hvordan er lay out / visning av mapper på media som du har liggende? Og hvor smut er visningen av denne infoen, når man velger / blar i meny / mappe strukturen?

Jeg har kjøpt et par media spillere, en AC Ryan, og en jeg ikke husker navnet på, men den er ihvertfall gammel(6-7år) så den støver ned en eller annen plass. MEN denne AC Ryan spilleren gjør ikke noe av det jeg ønsker(spiller av info og tekst, men da må jeg legge det inn, og det er det jeg vil slippe.)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spent på det eg og! Streminga op min Samsung BD-D8500 er så som så, så det ser nesten ut som eg må testa denne eller Mede8er...

Newcomer blashyrkh sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Denne ser meget bra ut. Noen som har testet?
    Enig. En stund siden sist denne tråden ble startet.
    Noen som har prøvd den?

Jeg likte spesielt den der:
    Powerful subtitle function
    Fully supports the subtitle format. Dynamically change the subtitle display by remote control.
    You can adjust subtitle track/codec/font/size/color/positioin/outline.
    Sånn skal det være!
    Jeg liker veldig godt gul tekst med svarte kanter, så det er fint å bestemme farge.
    Jeg gir egentlig f.... i om at den finner undertekster selv, jeg har nok fra før.
    "tomme tømmer buldrer mest"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •