Silverstone HTPC-kabinett LC03 (angående PSU)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Silverstone HTPC-kabinett LC03 (angående PSU)

Nå har jeg nettopp bestilt meg Silverstone HTPC-kabinett LC03 og ser fram til og bygge opp htpc i det kabinettet, har bare et spørsmål angående PSU;

tenkte på denne:
    http://prisguide.hardware.no/vis_pro...oduct_id=19394

virker som folk er fornøyd, men må forsikre me litt ved og spørre noen andre HTPC byggere om dette er en god nok strømforsyning angående stabilitet og støy??
    (skal brukes med AMD 64 3000)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg har akkurat samme kabinett og psu. Det funker helt fett. Hører ikke noe til strømforsyningen. Den overdøves lett av andre mer støyende komponenter. I min pc vil det si den lille hissige 60mm vifta som sitter i bak-kant av kabinettet (dne som følger med kabinettet) og vifta på skjermkortet. Syntes den er kjempe, den strømforsyningen . Ikke hatt noen problemer med den enda, siden jeg fikk den for en måned siden. Har bare koblet på en hd enda, men det er ikke plass til så mye mer i kabinettet.

Kjetil

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Støyer for mye

Jeg har denne montert i en Kanam Accent kasse, og er ikke imponert. For en vanlig PC er denne sikkert støysvak nok, men i en HTPC er selv det lave støynivået på denne plagsomt. Jeg har begynt å spare til en fanless PSU istedet, så kan jeg heller bruke denne PSU-en til neste kontor PC prosjekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke så ille med støy for meg, ettersom jeg har vent meg til delta vifta på den vanlige pc'n, og spiller som regel høy på anlegget når jeg ser film, tv eller spiller..

bare jeg blir kvitt støvsuger lyden til delta vifta mi så er jeg meget fornøyd

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •