Gruppering av filmer i iTunes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gruppering av filmer i iTunes

Hei.

Jeg har dessverre havnet i en situasjon der jeg må forholde meg til iTunes, og skjønner ikke en dritt... :-).

Når man importerer filmer til iTunes havner rubbel og bit i samme liste. Finnes det noen mulighet for å gruppere filmene slik at barna kan klikke på filmer og deretter barnefilmer og så få listet Cars, Shrek og resten av det som er relevant for dem uten å måtte lete blant hundrevis av voksenfilmer?

Selv er jeg en fornøyd bruker av XBMC på min HTPC, der kan man velge video og deretter en liste med ulike typer filmer (som jeg har spesifisert på egen hånd). Banal funksjonalitet spør du meg.

/r

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hei

Dette har jeg selv strevd med. Den eneste måten jeg har funnet er å organisere filmene som tv program. Dette gjør du ved å høyreklikke trykke vis info og tagge alle filmene som du skal organisere med "Tegnefilmer" under videodelen, så klikke på valg å velge at filmene er tv program. De skal da ligge i mapper under tv program samlet.

Har noen andre en løsning på å sortere direkte i filmer mappen hadde det vært fantastisk..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •