Film+musikk organisere program ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Film+musikk organisere program ?

Hei! gjennom alle disse årene har det blitt lastet ned en del .. eller MYE .. og alle disse filene har en del rare navn .. noen filmer har f.eks (DivX) foran tittel osv .. er det kommet noen nye knallgode program som kan re name disse ? og sortere de uten og lage en masse krøll ??

har lett litt men finner ikke noe som fungerer no særlig ..

flott hvis programmet samtidig lager database over hvilke filmer man har osv ..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du Mac anbefaler jeg absolutt å bruke Plex. Alt du spør om + mer. Tror ikke du får dette til windows, men finnes sikkert en XMBC løsning som gir deg det du er på jakt etter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei takk for svar .. XMBC fungerte fint i ... 10 timer .. nå starter programmet og skjermen blir svart ..
    greit program .. skulle bare ønske det var mere innstillinger .. f.eks istedet for en scene fra filmen vil jeg gjerne ha coveret til filmen som bildet .. osv osv .. får bare lete videre .. har funnet sikkert 10 program men ingen som virker helt riktig..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

Da har i alle fall jeg funnet en vinner så langt.. Boxee fungerer strålende! man kan justere det meste man vil og den finner film titlene og viser cover osv .. man kan også leie filmer der hvis man vil ..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •