backup server - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22

Tråd: backup server

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Er nesten like ofte hw feil på noe annet enn en disk.
    Ehh. Svaret er nei..
    Bare i 2011 har jeg mistet 4 harddisker i tre forskjellige maskiner (jeg har en god del disker i drift..). Av en eller annen grunn har 2011 vært ille. Jeg har knapt opplevd diskfeil annet enn helt sporadisk før dette.

RAID6 har vært et reellt behov siden jeg rakk å miste to disker før erstatningsdisken var hentet på posten.

Jeg har faktisk aldri opplevd at annen hardware tar kvelden på mitt hjemmeutstyr innen forventet levealder. Eller jo, forresten, jeg hadde en defekt 120mm vifte.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    [/URL]
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Ehh. Svaret er nei..
    Bare i 2011 har jeg mistet 4 harddisker i tre forskjellige maskiner (jeg har en god del disker i drift..). Av en eller annen grunn har 2011 vært ille. Jeg har knapt opplevd diskfeil annet enn helt sporadisk før dette.

RAID6 har vært et reellt behov siden jeg rakk å miste to disker før erstatningsdisken var hentet på posten.

Jeg har faktisk aldri opplevd at annen hardware tar kvelden på mitt hjemmeutstyr innen forventet levealder. Eller jo, forresten, jeg hadde en defekt 120mm vifte.

når det snakkes om disker så har valget falt på 6 av disse ps.no - Harddisk 1.0TB Barracuda SATA 6GB/s 7200rpm 32MB 3.5" hvis ikke noen tror de kan krangle med raid kontrolleren på hket trenger svar fort som **** ,nerdeshopping i morra

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •