Hjelp til Bluray ISO i media center

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til Bluray ISO i media center

Hei.

Jeg har rippet inn mange Bluray til ISO filer. Nå åpner jeg disse i daemond tools, slik at det blir som om jeg putter den i bluray rommen i pc-en. Da spiller jeg av denne i Power DVD. Dette fungerer fint.

Har også DVD på ISO som gjøres på samme måte, men da bruker jeg windows media player i stede.

Har også HD filmer som er av typen MKV filer. Disse dobbel klikkes bare på og spilles i media player classic ved hjelp av k-light codec pack.
    For norsk tekst har jeg en fil jeg bare drar oppi programmet etter på.

Men jeg vil ha alt dette i ett media program slik at det blir litt letter og finne filmer og spille de av. Bare jeg som kan se film nå om dagen uten opplæring om hvordan det skal gjøres.

Er det noen ambefalinger om hva jeg burde bruke av programmer ?

Går det ann og få ett media center programm som åpner disse filen i forskjellig programmer og skjønner hvilket program det skal bruke for at det skal funke.

Har prøvd noe. Men virker ikke som om noen kan spille alt.

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Simfju
    Hei.

Jeg har rippet inn mange Bluray til ISO filer. Nå åpner jeg disse i daemond tools, slik at det blir som om jeg putter den i bluray rommen i pc-en. Da spiller jeg av denne i Power DVD. Dette fungerer fint.

Har også DVD på ISO som gjøres på samme måte, men da bruker jeg windows media player i stede.

Har også HD filmer som er av typen MKV filer. Disse dobbel klikkes bare på og spilles i media player classic ved hjelp av k-light codec pack.
    For norsk tekst har jeg en fil jeg bare drar oppi programmet etter på.

Men jeg vil ha alt dette i ett media program slik at det blir litt letter og finne filmer og spille de av. Bare jeg som kan se film nå om dagen uten opplæring om hvordan det skal gjøres.

Er det noen ambefalinger om hva jeg burde bruke av programmer ?

Går det ann og få ett media center programm som åpner disse filen i forskjellig programmer og skjønner hvilket program det skal bruke for at det skal funke.

Har prøvd noe. Men virker ikke som om noen kan spille alt.
    Prøvd xbmc? den spiller det meste du putter inn av mkv og du kan sette den ioo til og spille blu-ray plater enkelt

xbmc.org

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XBMC, med Power-DVD som avspiller av BD. Don't worry, det kan settes opp til å gå automatisk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •