Bygge HTPC: Kan dette kabinettet brukes?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bygge HTPC: Kan dette kabinettet brukes?

Heisann

Jeg tipper dere er møkklei alle disse HTPC trådene men jeg er nok en nybegynner på dette området..

Jeg skal ha en HTPC som er så minimalistisk som overhodet mulig og jeg har ikke behov for BD-drev etc. Jeg må ikke ha spesielt stor lagringskapasitet da jeg vil lagre alt på en nettverksharddisk og trenger derfor bare en SSD disk til OS på HTPC'en.

Kravet til plass er da:

- Plass til SSD disk
    - Hovedkort som ikke setter spesielt store begrensninger på hastighet etc
    - Prosessor som gjør jobben mer en godt nok
    - Vifte
    - 4-8GB minne
    - et OK skjermkort

Alt dette regner jeg med er ganske standard krav for de fleste og mitt krav er at det er mulig å få plass til det i dette kabinettet?

Plastic Mini ITX VESA Mnt HTPC Car Computer Case(White) | eBay

Før jeg kjøper det lurer jeg på om det er mulig å få til et bra HTPC oppsett på et så lite kabinett?

Takk for all hjelp!

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trulsen
    Heisann

Jeg tipper dere er møkklei alle disse HTPC trådene men jeg er nok en nybegynner på dette området..

Jeg skal ha en HTPC som er så minimalistisk som overhodet mulig og jeg har ikke behov for BD-drev etc. Jeg må ikke ha spesielt stor lagringskapasitet da jeg vil lagre alt på en nettverksharddisk og trenger derfor bare en SSD disk til OS på HTPC'en.

Kravet til plass er da:

- Plass til SSD disk
    - Hovedkort som ikke setter spesielt store begrensninger på hastighet etc
    - Prosessor som gjør jobben mer en godt nok
    - Vifte