hei der folkens. nå går jeg med planer om å bytte ut reciver og blu ray spiller med dedikert HTPC. planen er å kjøpe en pc som takler ihvertfall å spille av blu ray ISO filer. lurer på å bytte ut subben min med 2x litt billigere subber, som jeg vil kjøre i stereo, dvs jeg trenger et bra lydkort som har minimum 9 balanserte utganger. har prøvd å lete rundt forbi etter dette uten å finne noen. virker som alle kort har maks 8 utganger. planen er som sagt å kvitte meg med reciver og kjøre lydkort rett inn på effektforsterkere. har ikke peiling på htpc i det hele tatt, hva bør jeg kjøpe av komponenter til pc, samt hvilket lydkort bør jeg ha? noen som har god greie på audiolense her? vil på litt sikt kjøpe fullversjonen, så det er vesentlig at avspillingsprogramet jeg kan bruke støtter dette. og til slutt, noen som vet om en måte å få audiolense til å kunne korrigere det du kjører analogt inn på lydkort før du sender det ut igjen, feks med å koble til en ekstern pc, cdspiller, eller lignende?