Trenger hjelp til å finne et nytt kabinett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til å finne et nytt kabinett

Hei. Jeg trenger et nytt kabinett til min HTPC. Kravene er at det må være plass til mange harddisker (har fire stykk nå dog en av dem er en 2,5" SSD disk) og må derfor ha plass til et hovedkort som har mange S-ata utganger. Pris er en stor faktor, bare den kan plasseres sammen med mine forsterkere så bryr jeg meg svært lite om hvordan den ser ut. Finnes det noe HTCP kabinett som vil tilfredsstille dette eller bør jeg like gjerne kjøpe et helt vanlig micro-atx kabinett?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Plecto
    Hei. Jeg trenger et nytt kabinett til min HTPC. Kravene er at det må være plass til mange harddisker (har fire stykk nå dog en av dem er en 2,5" SSD disk) og må derfor ha plass til et hovedkort som har mange S-ata utganger. Pris er en stor faktor, bare den kan plasseres sammen med mine forsterkere så bryr jeg meg svært lite om hvordan den ser ut. Finnes det noe HTCP kabinett som vil tilfredsstille dette eller bør jeg like gjerne kjøpe et helt vanlig micro-atx kabinett?
    Kjøpt Silverstone LC17 eller hva det heter, du kan se det på profilen min hvordan det ser ut i rack. Det fås kjøpt på feks komplett.no til en 800 spenn eller litt mindre, veldig stilrent og bra kabinett.

Den har plass til totalt 6x3,5 disker, det tislvarer 12TB med harddiskplass om du har 2tb disker

Absolutt anbefale og det får veldig bra kritikk fra andre brukere i tillegg. Bra med vifter på det også. Pluss at prisen er jo veldig rimelig

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •