Trådløst utstyr. Jeg klikker mentalt og får meg en knekk snart - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Razorray
    Jøss her var det god aktivitet :smile:
    Roa meg ned på påskefjellet..

Dælja musa hardt i bordet i går så hjulet måtte lirkes opp igjen for å komme i rullbar stilling
    Dersom du behandler utstyret ditt slik fortjener du alt trøbbelet du kan få...
    Den mest provoserende holdningen jeg kommer borti på jobben.
    Også har du nerve til å si noe slikt som at "dritten funker ikke... fiks det".
    Hater slike "brukere", det er faktisk utrolig sjelden at "dritten" lager krøll av seg selv, det er nesten alltid "brukeren" som ødelegger for seg selv.

Rant off...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hagen
    Dersom du behandler utstyret ditt slik fortjener du alt trøbbelet du kan få...
    Den mest provoserende holdningen jeg kommer borti på jobben.
    Også har du nerve til å si noe slikt som at "dritten funker ikke... fiks det".
    Hater slike "brukere", det er faktisk utrolig sjelden at "dritten" lager krøll av seg selv, det er nesten alltid "brukeren" som ødelegger for seg selv.

Rant off...

Fiendlig innstilling :???: hat er et utrolig sterkt ord. Hva skjedde med vennlighet og forståelse..
    Du kan umulig vite hvor frustrerendes det er å skrive og så ser man at det kommer ingenting, eller at noen bokstaver er der mens andre mangler.
    Når dette skjer hver eneste dag, over flere mnd har man LOV til å bli frustrert, forbanna og oppgitt. Utstyret er like helt det, men uansett hvordan jeg vrir og vender på dette, er det signalet som forstyrres.

Jeg er oppgitt, og har all grunn til det.

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Garantert trådløs forstyrrelse.

Blåtann er og blir dårlig i mus/tastatur.
    Har testet mye opp igjenom tiden og det mest stabile jeg har hatt hittil har vært som bildet tidligere (Apple tastaturet). Dog sitter man mer en 3m unna og gjerne med ryggen til (dobbel løsning 42" på ene veggen pc på andre).
    Så må det tastaturet hive inn tørklet i ny og ne...

En ting jeg kan si med sikkerhet er at å banke utstyret skjeldent hjelper i lengden (med mindre problemet er dårlig loddig/ledning=P ).

Newcomer PunkBuster sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har alltid sverget til kabel. Med unntak av trådløst internett og fjernkontroller er trådløs overføring for det meste bortkastet, spesiellt tastatur og mus til pc.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razorray
    Fiendlig innstilling :???: hat er et utrolig sterkt ord. Hva skjedde med vennlighet og forståelse..
    Du kan umulig vite hvor frustrerendes det er å skrive og så ser man at det kommer ingenting, eller at noen bokstaver er der mens andre mangler.
    Når dette skjer hver eneste dag, over flere mnd har man LOV til å bli frustrert, forbanna og oppgitt. Utstyret er like helt det, men uansett hvordan jeg vrir og vender på dette, er det signalet som forstyrres.

Jeg er oppgitt, og har all grunn til det.
    Så kjøp nytt eller gå for kabel. For med slik behandling må du kjøpe nytt uansett.
    Dersom det alltid har virket er det enten tom for batteru, ødelagt, eller så har det kommet noe nytt inn i likningen. som at naboen har kjøpt en råbillig fjernstyrt bil fra Hong Kong.
    Vet hvor frustrerende det er, forrige IT-sjef hadde en ide om at alle ville bli mer effektive med trådløse tastatur. Så det ble kjøpt inn bøtter og spann av Logitech trådløse saker... med to meter mellom hver PC blir det fort trøbbel.
    Bruk kabel og slutt å mishandle utstyret ditt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hagen
    Så kjøp nytt eller gå for kabel. For med slik behandling må du kjøpe nytt uansett.
    Dersom det alltid har virket er det enten tom for batteru, ødelagt, eller så har det kommet noe nytt inn i likningen. som at naboen har kjøpt en råbillig fjernstyrt bil fra Hong Kong.
    Vet hvor frustrerende det er, forrige IT-sjef hadde en ide om at alle ville bli mer effektive med trådløse tastatur. Så det ble kjøpt inn bøtter og spann av Logitech trådløse saker... med to meter mellom hver PC blir det fort trøbbel.
    Bruk kabel og slutt å mishandle utstyret ditt.
    Tastaturet er under 1 år gammelt. Kostet 500 kr. Var slik fra dag en, noen dager bedre enn andre seff.. men byttet det første tastaturet, fikk nytt og dette oppførte seg helt likt. Batteriene er gode de.
    IT sjefer har det med å gå på en smell en gang i blandt de
    Jeg har helt likt trådløst tastatur men med en microsoft trådløs mus på jobben og dette virker prikkfritt. Blir nok ny mus. Gamla fortjener å hvile snart..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blåtann har jeg gitt opp for lenge siden, nettopp pga de problemene du har.

Bruker nå kun RF mus og IR tastatur og multi-fjernkontroll. IR krever fri sikt, det er heldigvis ikke et problem for min del. Mus fungerer bra opp til de 6 meter som er maks avstand hos meg.

Men normalt benyttes kun en Logitech 1100 fjernkontroll som erstatter begge, da jeg kun kjører XBMC på media-PC i stua.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •