Ripping av flere DVD filmer samtidig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ripping av flere DVD filmer samtidig?

Hallo.

Har kikket litt rundt etter et program som kan brukes til å rippe DVD filmer 1:1 til en harddisk. Ønsker mulighet til å fjerne reklame, unødvendige lydspor/tekst og lignende, men ellers en rå kopi uten noe ekstra komprimering.
    Så langt er alt greit, men jeg ønsker å gjøre dette på en maskin med 4 stk DVD lesere, samtidig!
    Slik at jeg kan putte inn en DVD, velge de delene av filmen jeg ønsker, og så starte lagring til vanlig mappe struktur eller ISO fil.
    Når det er gjort fortsetter jeg videre med neste plate i en annen spiller, osv...

Har gjort dette med musikk og DBpoweramp, og det var veldig kjekt.

Så noen som kjenner til et program som fikser dette enkelt?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har rippet med flere stasjoner samtidig med både DVDDecrypter, DVDFab og AnyDVDHD. Det har fungert veldig fint. Men, jeg har aldri ønsket å fjerne deler av innholdet, så jeg har alltid rippet 100%. Jeg tror DVDFab kan ta bort det du ikke vil ha, mens jeg er rimelig sikker på at DVDDecrypter og AnyDVDHD ikke kan det.

Det skal sies at DVDFab var det programmet som fungerte dårligst til samtidig ripping. Den ville flere ganger slutte å oppdage at jeg hadde satt inn nye DVDer, så da måtte jeg avslutte programmet og starte det på nytt. Ved oppstart ville den så scanne gjennom alle DVD-stasjonene, inkludert de som andre instanser av DVDFab rippet filmer fra. Forhåpentligvis har dette blitt bedre i nyere versjoner, det er lenge siden jeg prøvde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •