XMBC på Apple Tv gen. 2 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XMBC på Apple Tv gen. 2 ?

Hei

Som mange andre så har jeg NAS stående hjemme - og har i så måte egentlig ikke behov for en egen dedikert maskin hva htpc angår. Ser at apple boksen koster rundt 990,- på nett, og at xmbc støttes etter en enkel jailbreak.

Har noen her erfaring med et slikt oppsett? Det jeg spesielt lurer på er avspilling av 1080p materiale - klarer apple boksen å dra det feilfritt?

Alternativet er AsRock 152D til rundt 3000,- :
    Lenke Multicom

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av 3utt0n
    Hei

Som mange andre så har jeg NAS stående hjemme - og har i så måte egentlig ikke behov for en egen dedikert maskin hva htpc angår. Ser at apple boksen koster rundt 990,- på nett, og at xmbc støttes etter en enkel jailbreak.

Har noen her erfaring med et slikt oppsett? Det jeg spesielt lurer på er avspilling av 1080p materiale - klarer apple boksen å dra det feilfritt?

Alternativet er AsRock 152D til rundt 3000,- :
    Lenke Multicom
    Satte opp dette i går, jailbreak og oppsett forøvrig gikk smertefritt. 720p gikk uten problemer, men har ikke prøvd 1080p materiale... Boksen sender uansett ikke ut mer enn 720p, så man tjener ikke noe kvalitetsmessig på å spille av 1080p materiale.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •