Problemer mer WinDVD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer mer WinDVD

Ok. Har prøvd å fikse dette på egenhånd en god stund nå, men nå tror jeg nesten at jeg må krype til korset. Jeg har installert WinDVD 6.0 og stort sett har det fungert greit, men nå virker det som om hele dvd-vinduet er borte! Selve den avspiller-dingsen hvor en kan skippe scene osv er der (se skjermdump) men selve dvd-filmen vises ikke. Høyreklikker jeg på programmet og trykker maksimer vises filmen.

Noen som vet hvordan jeg får tilbake vinduet som viser dvd-filmen også når den ikke er maksimert?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sett oppløsningen via desktop til en høyere oppløsning (f. eks. 1600 x 1200), så tipper jeg vinduet kommer tilbake og du kan sentrere det. :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjalp desverre ikke. Ser ut til at det vinduet virkelig har dratt til de evige jaktmarker.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Underlig. Kan du ikke bare avinnstallere programmet og legge det inn igjen? Det er vel kanskje det raskeste. Bare pass på å ikke gjøre samme feil om igjen.

Bruker du 2 skjermer (eventuelt koblet til TV)? Mulig feilen er i forbindelse med dette og at konsollen kun vises på TV'en. Det problemet fikk jeg en gang, men det var med en eldre versjon av PowerDVD. Mulig det er den samme problematikken.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker 2 skjermer. En 17" monitor sammen med projektoren min. Problemet oppstod da jeg flytta litt på vinduet. Plutselig forsvant det inn i et hjørne og ble borte. Har prøvd å trykke på ALT+SPACE uten at det kommer en meny opp på skjermen heller, så det virker egentlig som om hele vinduet har forsvunnet. Har også prøvd å "skru av" den ene skjermen i windows uten at det heller hjalp.

Kan sikkert avinstallere og installere programmet igjen, selv om min egen stolthet ikke vil like det 8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •