Xbmc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Xbmc

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbmc

hei.nett installert xbmc og eg får ikkje opp alle episodene i tv shows.men alle er der i videosmappen.noen er i iso fil og noen mkv.noen viser alle menst noen ikkje foreksempel band of brothers mkv og ncis iso.menst i videos der vises alle eps.også lurte eg på en ting til.kan eg lage en mappe for blu ray og dvd i movies?asså ikkje bruke videos men ha de i bibloteket liksom.håper noen kan hjelpe meg her.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    hei.nett installert xbmc og eg får ikkje opp alle episodene i tv shows.men alle er der i videosmappen.noen er i iso fil og noen mkv.noen viser alle menst noen ikkje foreksempel band of brothers mkv og ncis iso.menst i videos der vises alle eps.også lurte eg på en ting til.kan eg lage en mappe for blu ray og dvd i movies?asså ikkje bruke videos men ha de i bibloteket liksom.håper noen kan hjelpe meg her.
    Dersom filene heter
    ep1, ep2, ep3
    cd01, cd02 osv

eller liknende samles de sammen til en entry i XBMC, når du klikker på BoB får du da spørsmål om hvilken del du vil spille.
    1-2-3-4-5-6-7-8 osv

Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar utgangspunkt i at du ikke har gjort noe av det nevnte:
    - Bruk thetvdb.
    - Alle serier må ha egen mappe.
    - Får du ikke opp noen episoder, band of brothers sesong 1 episode 1, kall den 1x1.

Så: d:\tvshows\Band of Brothers\1x1 feks.

Finner du ikke en serie så kan du sjekke Online TV Database - An open directory of television shows for HTPC software om de har den nødvendige serieinformasjonen, om ikke må du velge en annen scraper.

Angående mapper for bluray,dvd i library: Nei

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    Tar utgangspunkt i at du ikke har gjort noe av det nevnte:
    - Bruk thetvdb.
    - Alle serier må ha egen mappe.
    - Får du ikke opp noen episoder, band of brothers sesong 1 episode 1, kall den 1x1.

Så: d:\tvshows\Band of Brothers\1x1 feks.

Finner du ikke en serie så kan du sjekke Online TV Database - An open directory of television shows for HTPC software om de har den nødvendige serieinformasjonen, om ikke må du velge en annen scraper.

Angående mapper for bluray,dvd i library: Nei
    Takker
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.kan noen hjelpe emg til å spille av blu ray iso.prøver og spille den av i xbmc men får opp sett inn disc.hadde vert hyggilig om noen kunne hjelpe emg med det.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.kan noen hjelpe emg til å spille av blu ray iso.prøver og spille den av i xbmc men får opp sett inn disc.hadde vert hyggilig om noen kunne hjelpe emg med det.
    XBMC tar ikke BluRay, BluRay må kjøres i et eksternet program.
    Med den nye versjonen kan det eksterne programmet kalles fra XBMC slik at du ikke trenger å tenke på det.
    Men ikke enda

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oki.men hvis eg lager en mkv remux av isoen,da funker jo den i xbmc,men det blir samme kvaliteten som isoen sant?ass eg går ikkje ned på bilde kvaliteten selvom om eg lager en mkv remux av den.bruker dvdfab til å rippe blu rayene mine med.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei igjen.kan noen fortelle emg hvordan eg legger skins inn i xbmc?eg har lest litt og det står legg de i plugins noe sånnt tror eg,men er ikkje noen mapper i xbmc hos meg som heiter plugins osv,bruker den xbmc 9 eller noe sånnt lastet ned beta tror eg.og hvordan kan eg bruke scripts,skjønner ikkje så veldi mye av det,men vill ha aeon skinet hehehe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •