MakeMKV spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MakeMKV spørsmål

Holder på å legge inn dvd filmene på NASen i mkv format. Er litt nybegynner så lurer på om jeg gjør det riktig :???:

Jeg lagrer mkv fila rett i video mappa på disken, men hvis jeg ikke gjør noen endringer i makemkv får jeg jo veldig mange mkv filer.
    Derfor huker jeg bort alt som ikke er selve filmen. Fila blir lagret som title00.mkv.

Etterpå endrer jeg navnet til filmens tittel.

Er dette riktig fremgangsmåte? Tenkte kanskje at det var en mulighet for å endre tittel på dette i makemkv?

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av einstein
    Holder på å legge inn dvd filmene på NASen i mkv format. Er litt nybegynner så lurer på om jeg gjør det riktig :???:

Jeg lagrer mkv fila rett i video mappa på disken, men hvis jeg ikke gjør noen endringer i makemkv får jeg jo veldig mange mkv filer.
    Derfor huker jeg bort alt som ikke er selve filmen. Fila blir lagret som title00.mkv.

Etterpå endrer jeg navnet til filmens tittel.

Er dette riktig fremgangsmåte? Tenkte kanskje at det var en mulighet for å endre tittel på dette i makemkv?
    Det er riktig det.
    Om du skriver et annet navn på fila inne i MakeMKV så danner den bare en mappe med det navnet, men fila som blir lagt i mappa har standard navnet som for eksempel "title00.mkv."

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •