er det mulig å bruke en huawei S7 som fjernkontroll til en htpc?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

er det mulig å bruke en huawei S7 som fjernkontroll til en htpc?

Holder på å bygge en htpc,trenger derfor en fjernkontroll som kan vise cover og info om musikk og film,samt styre mediaspilleren,blir mulig xbmc for film,og xxhighend for musikk,eller J-River for begge. Er det mulig å få dette til ved å bruke en Huawei S7 tablet?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Husker jeg rett i at Huawei er en Android-enhet? I såfall kan du jo prøve deg med myRemote. Du installerer på enheten og en programsnutt på PC'en...

Det finnes også andre Android-apper som fungerer ganske likt, men jeg har ikke prøvd noen enda... (bare søk på remote og center ol.)

myRemote - Android app on AppBrain

Hører gjerne fra deg om hvordan dette fungerer. Har en Android-telefon selv 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.
    har ikke kjøpt noe enda,da jeg ikke visste om det i det hele tatt var mulig,har kikket litt på flere alternativer,men det har vært små tablet pc,det har vært litt i overkant dyrt syns jeg da den bare skal brukes til å styre en htpc.men har og lurt litt på om 7 tommer er stort nok til å fp med all info på en oversiktlig måte.men du sier altså at det er mulig,da kan det hende det blir en tur på elkjøp for å hente en i helga for å prøve,kan jo altids levere den tilbake igjen der hvis det ikke funker som ønsket.
    takk for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har altså ikke prøvd dette enda selv. Og du må sjekke om tabletten er Android, noe jeg tror.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge elkjøp sine sider er s7 basert på android. Denne burde da funke fint: android-xbmcremote - Project Hosting on Google Code Har programmet installert på min htc desire, men har ikke fått kommunikasjonen til å virke slik den skal enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så fint at det er mulig,ser du linker til en side med en xbmc app.finnes det slikt til j-river og?hadde ikke tenkt å bruke xbmc på min htpc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •