Erfaringer med MPMAN MP-H100?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med MPMAN MP-H100?

Hei

Er det noen som har erfaring med MPMAN MP-H100? Finner ikke så mye info om den uten på web'en. Lurer på hvordan den er å bruke som musikkserver, er jo rimelig stor harddisk i den. Hvordan navigerer en i harddisken, følger det med fjernkontroll?

Innspill mottas med takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har også vurdert denne, men finner lite info på nettet...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var lite info å finne, og for 1500 kr finnes det jo i dag også andre alterantiver som kan være mer "oppdaterte", også med tanke på framtidige oppgraderinger. Tenker f.eks. på WDs nye WD Tv Live Hub med 1 terabyte harddisk som koster omtrent det samme. Har denne liggende, men ikke fått prøvd den ut enda, men førsteinntrykket jeg fikk gjennom en presentasjon fra WD er at brukergrensesnittet har blitt kraftig forbedret hos dem.

Er jo et par år siden denne kom på markedet og den er basert på et eldre Sigma-brikkesett, som man vel også finner igjen i eldre Popcorn Hour-bokser.

Siden det ellers virker til å være så lite info, hadde jeg styrt unna. Generelt blir jeg litt skeptisk til slike produkter fra ukjente produsenter pga. ofte manglende programvareoppdateringer. Med at den er et par år gammel er det ikke sikkert den videreutvikles.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •