Hei alle sammen.

Etter et utall antall timer med Sex og Singelliv, Greys Anatomi og Desperate Housewifes har jeg bestemt meg for at jeg skal ordne meg et gutterom, og nå er tv, ps3 og anlegg på plass. Problemet mitt er at jeg ikke har noen TV utgang i det rommet, og som kjent er premier league igang for fullt, noe jeg gjerne vil ha med meg.

Spørsmålet mitt da er, hvor rimelig kan jeg bygge, alternativt kjøpe, meg en stuepc/mediacenter som kan streame fotball fra tv2 sumo?

Den skal også helst kunne spille HD materiale, som jeg vil overføre til tv`n min via HDMI. Jeg har null peiling på komponenter og hva som duger, så jeg vil gjerne ha litt hjelp fra dere på forumet, for her tror jeg det sitter en del folk meg kunnskaper over gjennomsnittet.

Så hvis dere har et alternativ til hva jeg trenger, så setter jeg stor pris på det.

Jeg vil gjerne se hvor rimelig dette kan gjøres, for å se om dette lønner seg, kontra det å få leverandøren min til å installere et nytt uttak til fiberløsningen som er i leiligheten min..