Video on demand tjeneste: Movies-paradise.com

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Video on demand tjeneste: Movies-paradise.com

Jeg "snublet" over en betalings VOD tjeneste som tilsynelatende hadde alt av filmer i høy kvalitet, både for streaming og nedlasting.

Tok sjansen på et prøvemedlemskap i 24t for 1 euro, og streamet en film i absolutt brukbar kvalitet (576P). Kunne lastet ned i 720P eller 1080P, men hadde ikke lyst til å vente...

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor google/altavista etc. gir nærmest 0 treff. Det virker jo som en lovlig tjeneste, men det er muligens ikke meningen at den skal være tilgjengelig fra Norge.

Hadde vært artig om noen kunne sjekket ut Shop og sagt hva dere mente. OBS! Prøvemedlemskapet må kanselleres, hvis ikke går det automatisk over i fast abo...

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lydkvaliteten ser ikke spesielt lovende ut (ac3/mp3, stereo) og cam-rip av filmer som ikke har kommet ut på dvd/bdvd ennå. Kan det være lovlig da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tja...

Enig i at det virker mistenkelig. Samtidig som de reklamerer med filmer som ikke burde være tilgjengelige, virker det samtidig litt for seriøst til å være direkte ulovlig.

I følge nettstedets kundeservice fikk jeg bekreftet følgende:

* €0,99 for 24t prøvemedlemsskap (maks 10 nedlastinger)
    * €39.99 pr mnd som fullt medlem. Tydeligvis ingen mellomting.
    * Tilgjengelig verden rundt

Regner liksom med at dersom en så stor nettside ikke har filmselskapenes velsignelse, ville de fått den stanset. Imidlertid er vel 300+ kr/mnd tilstrekkelig dyrt til at det ikke vil ta helt av.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •