Ny router/modem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny router/modem

Har en Dlink DSL-G684T som for tiden ikke vil tildele IP-adresser til BD-spillerne mine så jeg lurer på å få tak i ny. Den jeg har er et kombinert router/modem og det vil jeg fortsette å ha. Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Hvis det finnes noe som i tillegg har USB for tilkobling av ekstern HD så hadde det vært perfekt.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig ville jeg valg en løsning der modem og wlan-ruter var separert. Problemet er ofte at man ikke får like gode rutere i slike kombiløsninger som hvis man kjøper en separat wlan-ruter.

Du kan jo fortsette å bruke D-Link-greia du har som modem? Kanskje man kan kjøre det over i et modus hvor det er et rent modem, med all ruterfunksjonalitet avslått. Vil tro at man skulle kunne det.

Linksys WNDR3700 kan være en svært god ruter. Ikke av de rimeligste, men god funksjonalitet, god rekkevidde og god ytelse. Denne kan man også koble usb-harddisk til.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt separat før, men kjøpte den jeg har for å få én boks. Routerdelen kan stenges for bruk som rent modem og det blir nok løsningen hvis jeg ikke finner noe kurrant til en grei pris. Skal sjekke ut Linksys'en. Takk for tips.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Err... skrev feil... WNDR3700 er ikke Linksys, men Netgear....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •