Nvidia G315 og Onkyo problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer runarmoe sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nvidia G315 og Onkyo problem

hei!
    har akkurat handlet meg en ny Acer pc med dette kortet, har ingen problemer med å få lyd og bilde via Hdmi til prosjektøren(hitatchi pj-tx300) som da blir switchet via min Onkyo tx-nr905. det funker gull med allt..
    problemet er når jeg skal ha det switchet til tv får jeg ikke bilde eller lyd via Onkyoen! skjermkortet kjenner igjen onkyoen med HDCP innstillinger, rett i tv'et er det heller ingen problemer da kjenner også maskinene igjen tv'et
    har nå prøvt de aller fleste oppløsningene men fremdeles ingen lyd eller bilde når onkyoen er satt til tv hdmi ut..
    noen som har vært borte i dette før??

Newcomer runarmoe sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    liten update, da har skjermkortet mitt funnet ut at farger er unødvendigt... har farge på skrivebordet i ca sekundet før det forsvinner og blir sort hvitt.. har og fått oppdatert til nyeste drivere, samt prøvt flere Hdmi kabler og 2 forskjellige tv'er.. får farge kun via dvi/vga utgangen på kortet! maskinene er hele 6 timer gammel nå, så den blir iallefall sendt tilbake til forhandler imorgen! har faktisk allt vært med forhandler og oppdatert driverene siden det også ble et prolem.. men der ble det selvsagt ikke testet med hdmi ut, bare dvi/vga..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •