XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forrsten, du har selvfølgelig oppdatert driverne dine? Jeg prøvde å sjekke om siste release passet til ditt kort, men det ser ut som om man må logge inn på XFS sine sider.

Uansett, jeg opplevde noen grønn/blåskjermer (altså ikke helt vanlig blåskjerm) på mitt HIS 5770. Oppdaterte driverne og har aldri hatt trøppel..

Ang temperatur: Jeg oppdaget at i mitt silverstone lc-17 kabinett går luftstrømmen utenom skjermkortet, da skjermkortet "deler" kabinettet innvending.
    Jeg har løst det med en ekstra vifte som jeg kan skru på de gangene jeg virkelig belaster kortet slik at jeg får tømt ut den varme luften.
    Den anbefalte luftstrømmen i kabinettet mitt går nemlig motsatt vei av det som er gunstig forskjermkortet. Innsug bak - utblås foran, og luften passerer dermed på baksiden av skjermkortet...

EDIT: Men temperatur er vel uansett ikke et problem for deg ved nærmere øyesyn... :-o

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei takk for svar.har de siste driveren,men har blit bedre med hakkingen,men er der forsatt,snakket med komplett og de sa at det va mye prob med 5870,de va fått mangen i retur,så sa han at eg skulle få et nytt kort men ikkje ati,prøv asus sa han så da skulle eg få asus 5870 sin.så får vi se om den varer lengre
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heldige dere er da, min pc døde for en ukes tid siden, men den er kjøpt på netshop så vi får se. Der var det grafikk kortet som døde først og det var en fabrikk overklokket 4870, ikke spesiellt varm eller noe men bare døde.

Akkuratt nå ergrer jeg meg for at jeg ikke har kjøpt på komplett, fikk beskjed om at de ville ta kontakt med meg om tre til fire dager om hva som måtte gjøres, men nå er det gått fem
    Kjedelig når en skal flytte til utlandet om 8 dager, spes da supporten dems er stengt til mandag.

Kjøpte forrøvrig ny laptop for et par dager siden fra komplett, de hadde kodellen på lager men alikevel tar det nesten en uke å få den opp til gjøvik :S er ikke det litt lang leverings tid for lagervare?

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var vist ikke så heldig som enkelte her, men fikk vite at hovedkort og grafikk kort var dødt. Hovedkortet ble byttet for likt, men grafikk kortet kunne jeg oppgradere til 5850 for et mellomlegg på 700,- så jeg gikk for det + en ekstra disk på 1,5tb til 595,- ekstra.
    Ikke noe 5870 på meg som bytte nei

Fikk min HP envy i går, og samme dagen viste det seg at den hadde feil av en eller annen sort, skjermen blir enten rosa eller grønn når pcen har vert på en stund, samme hva jeg gjør på den skjer dette.
    Lastet ned drivere av alle slag snakket med HP og Komplett der den er kjøpt ifra og ingen skjønner noen ting virker det som, derfor må den leveres tilbake og en ny bestilles (flytter til utlandet om noen dager så håper det går raskt!)
    Noen som har vert borti dette problemet før?

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei.komplett er ganske greie og ha med og gjøre.men det tar cirka en uke før eg har fått de skjermkortene eg har retunert.så veldi rask går det no ikkje men raskt nok.håper du før hp din før du reiser.det kan jo vere skjermkortet det er noe gale med,ikkje sikkert,det kan kansje vere en løs ledning eller noe sånnt,kan vere så mangt skjønner du.
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    hei.komplett er ganske greie og ha med og gjøre.men det tar cirka en uke før eg har fått de skjermkortene eg har retunert.så veldi rask går det no ikkje men raskt nok.håper du før hp din før du reiser.det kan jo vere skjermkortet det er noe gale med,ikkje sikkert,det kan kansje vere en løs ledning eller noe sånnt,kan vere så mangt skjønner du.
    Håper de får svingt så de går raskt, problemet er jo at jeg ikke får returnert den på riktig måte. Jeg håper jeg slipper å kjøpe en ekstra pc bare for så å måtte bruke angreretten på den første.
    (rekker ikke sende inn den første pcen som jeg egentlig skal).

Testet pcen nå igjen, fungerer en stund med 5650 kortet, men så blir det mye rare farger, skrudde over til intel kortet og da gikk det bedre umiddelbart, men så kom det selv med intel kortet innimellom.
    Rare greier, men håper hvertfall neste maskin ikke har noe sånt tull ved seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

problemer :(

Hei jeg har 2 spørsmål :P jo jeg har en lenovo s10e som jeg har cracka windows 7 på .. så morra mi hu driver en butikk så ho har brukt den veldig mye søstra mi å så har de fått ett virus som har greid å F***e opp os'en . så får ikke brukt windows update lenger .. noen som veit ossen jeg får fiksa det ?? + att jeg lurte på omm noen her hadde erfaringer med XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 ? er 13 år så ekke så gøy vist jeg må sløse vekk masse penger på ett drittkort :P så omm jeg kunne fått noe inf omm levetid og temp o.l :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •