Ekstern hard disk til ps3? is it possible? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin-mathias
    men funker denne innstillingen HD video 720p: MPEG4 (DivX, XviD), 4500 kpbs; audio 192 kpbs det er vell en MPEG4 fil? og det er på AVI hoved instillingen(vet ikke om det heter det) altså trykker på en knapp der det står AVI, så velget jeg det jeg skrev i starten
    Vanlige .avi filer (ikke hd) spiller somregel ps3 direkte.
    Du vil bare skape masse ekstraarbeid og hodebry ved å justere konverterings instillinger selv, i tillegg til at de fleste konverteringsprogram tar en liten evighet. Hvis det er .mkv filer du skal konvertere så trenger du kun mkv2vob, dette programmet er gratis, lynraskt, og det er 100% garantert at det ferdige resultatet fungerer på ps3.
    Du vil finne mange programmer som skryter av at de konverterer til ps3, mkv2vob gjør det!

http://www.3r1c.eu/mkv2vob/mkv2vob.exe
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer cerwin-mathias sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Vanlige .avi filer (ikke hd) spiller somregel ps3 direkte.
    Du vil bare skape masse ekstraarbeid og hodebry ved å justere konverterings instillinger selv, i tillegg til at de fleste konverteringsprogram tar en liten evighet. Hvis det er .mkv filer du skal konvertere så trenger du kun mkv2vob, dette programmet er gratis, lynraskt, og det er 100% garantert at det ferdige resultatet fungerer på ps3.
    Du vil finne mange programmer som skryter av at de konverterer til ps3, mkv2vob gjør det!

http://www.3r1c.eu/mkv2vob/mkv2vob.exe
    prøvde den innstillingen jeg hadde på det det programmet jeg lastet ned, funket meget bra på ps3'en, og filmen jeg lastet ned var ikke i hd en gang! pretty good bilde ble det!
    men det tokk en liten evighet ja, tar vell en ca 2-3 timer, vis ikke mer. satt den på i natt så den var ferdig når jeg stod opp.

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lastet ned mkv2vob nå, og ser ut som om den tar igjen AVS converter som jeg satte på får ca en time siden

vis mkv2vob tar han igjen og funker+at vis den ser lovende ut så forsvinner nåkk AVS fra pc'n

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cerwin-mathias
    lastet ned mkv2vob nå, og ser ut som om den tar igjen AVS converter som jeg satte på får ca en time siden

vis mkv2vob tar han igjen og funker+at vis den ser lovende ut så forsvinner nåkk AVS fra pc'n

mkv2vob tar bare sekunder

mkv er bare en container for filen, mkv2vob "konverterer" ikke filen, slik at kvaliteten ikke blir redusert..

Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    mkv2vob tar bare sekunder

mkv er bare en container for filen, mkv2vob "konverterer" ikke filen, slik at kvaliteten ikke blir redusert..
    nice! ja, har lastet den ned nå. å den fungerer utmerket!

takk for tipsene folks!

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mitchman
    Jeg har en 500GB FAT32 disk til min PS3 med kun en partisjon, så det er nok en ikke lengere relevant, vi bruker vel ikke Win 9x lengere. Se forøvrig File Allocation Table - Wikipedia, the free encyclopedia
    Jeg satt å funderte litt rundt den grensen mens jeg skrev det innlegget. Prøvde å søke opp om PS3 brukte et annet filsystem på sin interne disk siden den også kommer med 250GB disk men fant ikke noe annet enn den gamle regelen som jeg husker fra min FAT32 dager.

Men da var ihvertfall det greit å få avklart

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Jeg satt å funderte litt rundt den grensen mens jeg skrev det innlegget. Prøvde å søke opp om PS3 brukte et annet filsystem på sin interne disk siden den også kommer med 250GB disk men fant ikke noe annet enn den gamle regelen som jeg husker fra min FAT32 dager.

Men da var ihvertfall det greit å få avklart
    De interne diskene bruker et annet filsystem, der kan du ha større filer enn 4GB...

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    De interne diskene bruker et annet filsystem, der kan du ha større filer enn 4GB...
    Du kan selvfølgelig også formatere eksterne disker med NTFS filsystem.

Men å ha filene på pc (enten på intern disk, eller ekstern disk tilkoplet pc) og streame dem til ps3 så slipper man å tenke på fat32 og dens begrensninger.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •