{LØST]Mangler HD-kanaler på Canal Digital (DVBLogic + Mediacenter)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

{LØST]Mangler HD-kanaler på Canal Digital (DVBLogic + Mediacenter)

Hei,

Jeg har akkurat bygget min første HTPC.

Jeg har to DVB-S S2 HD kort for Terratec og har kjøpt inn softwaren til DVBLogic.

Har multiswitch med 1W,5E,19E og 28.8E og kort fra SKY Digital og Canal Digital.

Har følgende problemer:

Kanalsøket i Tvsource finner HD-kanaler på Canal Digital (NRK HD f.eks), men ikke noen av Canal+ sine ? Verken Sport eller Film. Samme på begge tunerne. Har utmerket signal for kanalene fungerer som bare det med DM800.

På Sky hadde jeg først problemer med at den ikke fant noen HD-kanaler. Men så redigerte jeg 0282.ini og byttet ut nbc-qpsk med S2. Da fant den alle sammen. I media center vil den derimot ikke vise meg noen av Sky Movies HD-kanalene. Kommer en melding om "cant unscramble" eller hva det nå står. Sky Sporst HD og SKY1 HD fungerer fint. Igjen, dette funker fint på DM800en. Noen som har peiling?

mvh
    Tommy

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Løste den første delen sjøl.. Ny transponder fil til Thor fra fra fastfinder.com var det som skulle til for manglende kanaler på Canal Digital.

Googler videre med Sky Movies problemet..

----------

Oppdatering: Da var det og løst.. aner ikke hvordan..søkte inn kanaler på nytt. It works.

Lar infoen stå i tilfelle noen skulle få samme problemer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •