Network Media Station Boxter med XP MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Network Media Station Boxter med XP MCE

Noen som har eller har prøvd Network Media Station Boxter?? Skal få meg ny PC gjennom hjemme PC ordning så jeg lurte på om denne er noe å satse på eller om jeg skal gå for en vanlig PC.

Spesifikasjonene på den er ikke så sinnsykt mye å skryte er bl.a. bare 2.8 GHZ prosessor og ett FX5200 skjermkort... men så har den jo XP Media Center Edition Sammenlignet med en "vanlig" PC så er den ganske så dyr, får en tilsvarende PC til nesten halve prisen, så spm er om det er verdt det ekstra eller er spesifikasjonene såpass dårlig at en bør styre unna? Har heller ikke funnet noe info om f.eks. støy... er den like støyete som f.eks. Shuttle er det jo alikevell håpløst å ha den i stua og da er poenget borte...

Står mer om den hos produsenten her http://www.network.se/mediastation/?modell=boxter og en omtale av den her http://www.nordichardware.com/review...4/Network_MCE/

Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    har aldri prøvd xp media center men regner med at det her er snakk om et ganske ferdig spikra oppsett med tv-in opptak å alt det en HTPC bør ha.. xp media center selges hvertfall kun ferdig installert på pc.. sikkert på grunn av at det krever en gitt hw konfigurasjon.

å da er det vel media player som blir media spiller å du skal vel slite godt for å bruke ffdshow ved dvd avspilling.. altså du trenger neppe særlig mere enn 2,8ghz.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •