hvilket tv-kort bør jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvilket tv-kort bør jeg velge?

Noen som kan anbefale meg ett godt tv-kort til htpc`n min. Har vanlig kabeltv, ikke digital, om det har noe å si.

mvh Atle

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at veldig mange anbefaler haupage PVR-250, den har hardware coding av signalet ved opptak osv... og er vel av de som gir best bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du tänkt använda det med Dscaler, kan det vara värt att se på listan över kort som fungerar med det.

http://www.dscaler.org/card-support/index.htm

Har själv ett Hauppage PVR350, men jag har inte fått använt det så mycket, så jag kan inte säga så mycket om det. Mer än att Hauppagekorten har gott rykte och brett stöd i PVRmjukvara.

AM

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei

Jeg bruker Pinnacle PCTV Deluxe på den ene pcen sammen med showshifter og det funker helt problemfritt faktisk, men kan kun ta opp i SSF format (Showshifter) men vet ikke om jeg vil anbefale kortet siden jeg aldri ble fornøyd med Pinnacle sine egne drivere også er det dyrt, men med showshifter funker det helt utmerket, og både lyd og bildet er veldig bra. men jeg kjører Satelitt tuneren inn på kompositt inngangen på kortet og kun det. På den andre pc'en har jeg et ALL IN WONDER 9600 kort fra Sapphire, det funker også bra men lyden må kobles rett inn på lydkortet fra signalkilden og ikke via sapphire kortet siden det blir mye støy og lav nivå, helt ubrukelig. her går også bildet igjennom kompositt. jeg bruker faktisk ikke tunerdelen på noen av kortene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •