Laptop som mediasenter. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Den inneholder jo 5xxx serien så dette skal gi deg full HD lyd. Men jeg har testet denne maskinen og den hakket en del på BD filmer. Kjørte den bare rett ut på skjermen. Har ikke testet den via receiveren med HD lyd eller slike ting. Men om du skulle gå for en slik en så ville jeg nok ha formatert om maskina. De blir levert med en skog av bloatware og andre programmer som legger seg i oppstarten. Så det første jeg ville gjort med en slik maskin var å sletta heile driden og legge inn Win fra bunnen av uten all dritten som ligger på fra Acer. Evt så tikker du på Elkjøp og finner en lik maskin og tester den i 30 dager og leverer den tilbake om du ikke blir fornøyd
    Hehe, det var et godt tips Kan jo også legge inn xbmc-live greia, så den booter rett i xbmc, da er det jo bare den og driverne den trenger som kjører?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Evt så tikker du på Elkjøp og finner en lik maskin og tester den i 30 dager og leverer den tilbake om du ikke blir fornøyd
    Enig med Plasma (som vanlig), det beste er å prøve selv, for selv om jeg er veldig fornøyd med mine opplevelser behøver ikke det bety at du er fornøyd med det samme
    Min Dell Studio XPS hakker ikke, men jeg har ikke fått prøvd Aceren på hele filmer heller, den er ikke min, jeg bare satte den opp på jobben.
    Den kjørte "9" på BluRay helt fint, men "9" er nok ikke den tyngste filmen.

Og Acer er full av dritt, krever ordentlig opprydning.
    Tror jeg fjernet nesten halvparten av alt som var på maskinen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    689
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av karrun
    Hehe, det var et godt tips Kan jo også legge inn xbmc-live greia, så den booter rett i xbmc, da er det jo bare den og driverne den trenger som kjører?
    Men XBMC tar ikke BluRay, ihvertfall ikke uten massiv forbehandlig (og slikt gidder ikke jeg )
    Dersom de har en utstillingsmodell på elkjøp kan du jo prøve XBMC på den der, det burde la seg ordne?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oisann, her fant jeg en meget billig laptop med ATI HD 5650, I5 2.26ghz cpu 640gb hdd og 4gb ddr3ram til 5995,-

Packard Bell Easynote TJ75-JO-582NC Kraftig laptop med Intel Core i5-prosessor - DATA - Laptop - Laptop 15 - 16 tom

Ligger også på Elkjøp til samme pris her ;

Elkjøp - Packard Bell EasyNote TJ75-724

Må jo nesten være for godt til å være sant?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •