Blu Ray Powerdvd BD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu Ray Powerdvd BD

Jeg var å leide 2 stk Blu-Ray filmer i går og vi skulle kose oss.
    Setter inn første filmen og det kommer opp en feil melding i Powerdvd, at jeg måtte laste ned oppdattering for at noen nye Blu-Ray plater ikke var kompatibel, jeg satt i 40minutter og lastet ned en 72mb stor .exe fil fra Cyberlink Powerdvd, installerte denne. Men nå virker ingenting... prøver å starte filmen, da kommer Powerdvd i gang i 5 sekunder før det lukker seg selv. Jeg har prøvd å avistallere og installere på nytt.
    Det som er litt rart er at det fungerte dagen før, og HTPC her ikke vært rebootet siden da.

Noen som har ett forslag, evt til annen måte å spille av Blu Ray på htpc på?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg hadde også masse problemer med PowerDVD (særlig integrasjonen med Windows Media Center) og valgte isteden å gå for WinDVD 2010. Det er ikke like "finpusset" utseendemessig, men faktisk så har den hittil spilt av to av tre Blu-Ray filmer jeg eier (hey, man må begynne et sted) uten å blunke.

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt både PowerDVD 9 og PowerDVD 10 Ultra versjonene helt problemfritt på alle mine blu-ray til nå (med AnyDVD HD til å fjerne kopibeskyttelse vel og merke)

PowerDVD 9 nektet imidlertid å vise bilde med enkelte kombinasjoner av ATI-driveren og på Nvidia kortet mitt, dersom oppdateringsfrekvensen ikke ble satt riktig i forhold til blu-ray kildematerialet.

Med de nyeste ATI-driverne var det ikke noen sånne problemer. PowerDVD 10 Ultra 3D har fungert 100% strålende på alt jeg har prøvd den på, både på ATI og Nvidia-kortet mitt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har opplevd tilsvarende problem på flere maskiner med PDVD10 at når du starter programmet så lukker det seg bare ned etter ca 5 sek. Jeg har bare avinnstallert ptogrammet og lagt det inn på nytt igjen og så har det virket. Så etter et par filmer så skjer samme sak igjen. Har fjernet dette nå og bruker TMT3 isteden. Det fungerer utmerket foreløbig

Active cocazulu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PDVD 9 Ultra har vært dønn stabil hos meg, både i og utenfor W7MC. Ellers er TMT3 et meget godt alternativ, i mine øyne. Jeg har dog ikke satt opp bitstreaming for TMT3 pga ymse driveruenigheter i forhold til PDVD, dersom dette er noe du er avhengig av.

Tror jeg ville prøvd å avinstallert PDVD helt, og installert på nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har installert Arcsoft Total Media Theatre 3 og dette fungerer utmerket. Bra integrering med MC. Sylskarpe bilder, og god integrasjon med bl.a. Mymovies 3.1. Ville forsøkt denne. Finnes en download hvor du kan prøve programvaren i ca. 2 uker. Du vil imidlertid ikke få lyd dersom plata støtter kun Dolby lyd. Dette grunnet rettigheter.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •