M-Audio Revo er annonsert hos distributør, men hvor kjøpe?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

M-Audio Revo er annonsert hos distributør, men hvor kjøpe?

Ser på hjemmesiden til Norsk Musikk Distribusjon at de har fått inn M-Audio Revo. Men de selger jo ikke direkte til sluttbruker ser det ut som. Noen som vet om butikker i Oslo eller nettbutikker som selger kortet?

http://www.mamut.com/nmd

PS. Har sendt spørsmål til NMD og poster evt. svar her.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte kortet mitt hos digitalconnection i USA. Betalte med kredittkort og etter 6 dager hadde jeg det i posten. Kortet sendes som flyfrakt og på en eller annen finurlig måte går det aldri innom tollen så du slipper moms og omkostninger. Prisen er nå $89!! Det blir under 800 inkl. frakt. Tips når du har lagt inn bestilling på kortet er å sende en mail til salgskontoret (du finner mailadressen når du bestiller) og si at du godtar fraktkosten. De kan ikke sende før du gjør det og sender ikke alltid mail til deg og spør om dette. For å få fortgang så send altså en mail selv. Her har du link til kortet:
    http://www.digitalconnection.com/Pro...revolution.asp

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stianm
    Kortet sendes som flyfrakt og på en eller annen finurlig måte går det aldri innom tollen så du slipper moms og omkostninger.
    Tror det var bare flaks.... eller så får du en regning om noen uker. Fraktfirmaene bruker å legge ut avgifter og kreve det av deg senere pluss et 'lite' gebyr....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det gaar bra. Har naa gjort dette noen ganger denne vaaren uten at det har kommet noen krav. Forste gang var i mars og saa lang tid tar det nok ikke for jeg faar noen krav. Time will show...

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje det var jeg som hadde uflaks Bestillte en gang Studio 8 fra Pinnacle, og den ble levert på døren 2 dager senere. Prisen var jo råbillig, skrøt av det til kollegaene mine... men ups så dukket det et krav på 200 kr opp. Det ble billigere enn elkjøp likevell, og jeg en erfaring rikere....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •