Har denne alt som trenges i en HTPC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har denne alt som trenges i en HTPC?

ASRock ASRock NetTop ION 330HT, Intel Atom Dual Core 330, 2GB, 320GB, DVDRW, WLAN, HDMI, Full HD, 26dB, Windows 7 Home Premium Svart / MULTICOM

Jeg vil ha mest mulig samlet i en boks og jeg tror at denne kan gjøre jobben, eneste jeg er usikker på er HD-audio støtten.
    Da jeg har liten erfaring med HD-audio og alle formatene så blir jeg litt usikker når det står 7.1 Ch HD Audio med DTS.
    Jeg vil koble denne opp mot min Denon reciever med HDMI og bitstreame HD-lyden til denne.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne pcen støtter ikke bitestreaming , da må du ha et ati 5xxx skjermkort. Ellers vil nok denne pcen støtte alt.

Active petter__t sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    430
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wyldedime
    ASRock ASRock NetTop ION 330HT, Intel Atom Dual Core 330, 2GB, 320GB, DVDRW, WLAN, HDMI, Full HD, 26dB, Windows 7 Home Premium Svart / MULTICOM

Jeg vil ha mest mulig samlet i en boks og jeg tror at denne kan gjøre jobben, eneste jeg er usikker på er HD-audio støtten.
    Da jeg har liten erfaring med HD-audio og alle formatene så blir jeg litt usikker når det står 7.1 Ch HD Audio med DTS.
    Jeg vil koble denne opp mot min Denon reciever med HDMI og bitstreame HD-lyden til denne.
    vis det var jeg som skulle kjøpe htpc, hadde jeg bygget en selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg har vært inne på tanken men finner egentlig ikke noe kabinett som passer, og så blir det så fryktelig dyrt når jeg får velge delene selv...
    Noen som har et tips om et bra kabinett med display slik at man kan gjøre enkle oppgaver uten å slå på TV (som å høre på CD, etc.)?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •