Nevo SL på Win7/vista 64bit

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nevo SL på Win7/vista 64bit

Heisann, noen som har tips om hvordan jeg får installert softwaren til NevoSL på pc med vista/W7 installert ?
    Det funker ikke med kompatibilitetsmodus.
    Og det er jo umulig å få lastet ned nyere versjoner av programmet enn 1.0 som er på plata som fulgte med fjernkontrollen (håpte2.0/3.0 skulle takle win7/Vista). Og 1.0 versjonen krever win2000 / XP. For å få tilgang til nevos sider, så må en jo først og fremst få installert dette, og det går ikke her, på vista/win7.
    Slik at jeg kunne registrert meg på www.nevo.......

Tips anyone ?

Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av suprted1
    Heisann, noen som har tips om hvordan jeg får installert softwaren til NevoSL på pc med vista/W7 installert ?
    Det funker ikke med kompatibilitetsmodus.
    Og det er jo umulig å få lastet ned nyere versjoner av programmet enn 1.0 som er på plata som fulgte med fjernkontrollen (håpte2.0/3.0 skulle takle win7/Vista). Og 1.0 versjonen krever win2000 / XP. For å få tilgang til nevos sider, så må en jo først og fremst få installert dette, og det går ikke her, på vista/win7.
    Slik at jeg kunne registrert meg på www.nevo.......

Tips anyone ?

Skal du bruke SL kan du ikke bruke Studio Pro softwaren (som nå er i ver 3). Du må bruke NevoStudio 2.0.2, som ikke fungerer på høyere operativsystem enn XP. Synes dette er ekstremt dårlig, men jeg har brukt XP Mode i Win 7. Via XP Mode fikk jeg ikke kontakt med SL via USB, så jeg kopierte alle filene over i en mappe på Win 7. Det fungerer fint, men da er du ikke på nett...

Du kan åpne samme prosjektet fra både Win 7 og XP Mode. Så jeg har brukt XP Mode til å gjære endringer, legge til nye devices etc., og åpnet programmet i Win7 for å legge det inn på Nevo SL. Litt klønete, men dette fungerer utmerket.

Siste oppdatering finner du ved å google etter

NevoStudioUpdate597v.exe

Tror den ligger på NCMS sine sider, og bl.a. her:
    http://revmovement.com/clients/media...Update597v.exe

Lykke til - fantastisk fjernkontroll!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VMware og XP installasjon, lot meg installere.
    Men får feilmeldingen "The application failed to initialize properly (0xc0000135). Click ok to terminate"..... Grrrr

Triks ??

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    Du kan åpne samme prosjektet fra både Win 7 og XP Mode. Så jeg har brukt XP Mode til å gjære endringer, legge til nye devices etc., og åpnet programmet i Win7 for å legge det inn på Nevo SL. Litt klønete, men dette fungerer utmerket.
    Åpne prosjektet ??
    Får jo ikke installert noe i Win 7 på noe vis jeg ?!?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •